2014. október 20., hétfő

Élménybeszámoló!


Egy kis élménybeszámolóval készültem...
A szokásos vasárnapi ebéd helyett tanfolyamon töltöttem az egész tegnapom!
De megérte!!!
Az Ilcsi alaptanfolyamait nem csak Pesten lehet már elvégezni, szerencsére régiónként szerveznek már kis létszámban "fejtágítást".
Az előadó kiválónál is kiválóbb volt. Reggel 9-kor ( ...megjegyzem VASÁRNAP, egy szombati borozgatós este után :) ) alig kinyílt szemmel annyira fel tudta kelteni az érdeklődésem, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy elmúlt délután 4 óra. 
Az elmélet és a gyakorlat megfelelő egyensúlyban volt, jó sokat körmöltem :)
Megtanultuk az Ilcsi diagnosztikát, és, hogy az miben különbözik, és mennyire jó, ha az embert nem részében, hanem egészében, átfogóan nézzük. Utána rávilágítottak egy másik fontos témára, az érzékeny bőrök kezelésére.
Kérdéseinkkel kikészítettük az oktatót :)
Szerintem nem számított arra ő sem, hogy ennyire (hiper)aktívak leszünk :)
11 főből voltak kezdők (mint én), voltak akik már évek óta dolgoznak a szakmában, és persze voltak akik már legalább 30 éve ezt csinálják (vagy lehet annál is több ideje).
Mindent egybevéve, nem bánom, hogy egy szép, őszi, napsütéses vasárnapot "elpazaroltam". Ezt a tudást 100%-ig kamatoztatom a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése