2014. október 8., szerda

Tündérmese


Imádom az általam választott szakmát, kicsit talán hasonlítok a pszichológushoz, de csak annyiban, hogy a vendégek, akikkel kapcsolatba kerülök megosztják örömüket, bánatukat, miközben meghallgatom, tanácsot is adhatok nekik, vagy ők nekem, és ezzel egy időben még meg is szépülnek. Egy "lelki óra" után frissen, üdén távoznak, és mosolyognak a tükörbe.

2014 februárjában vettem át a győri Széchenyi István Egyetemen szerzett diplomám. Azután 2 nap sem telt el, már bent ültem a gyakorlati helyemen, a kozmetikában. A furcsa az egészben csak az volt, hogy egyáltalán nem volt furcsa! Sőt! Otthonosan mozogtam ebben a környezetben, egyből ráéreztem az "ízére", ha lehet ilyet mondani. Az elmélet és a gyakorlat megfelelően találkozott is egymással, minden érthető volt, végül sikeresen végeztem a Lloyd Ipartestületi Szakképző Iskolában 2014 júliusában. Szeptember 15-én alapismereteket szereztem az Alveola Long Lashes 3D szempilla tanfolyamán. Október elsejével indult meg vállalkozásom, remélem mihamarabb kiépül majd nagyobb vendégköröm is.

Az alábbi képen láthatjátok az első művem. Büszke vagyok rá, nehezebb, mint ahogy azt gondoltam. Sok gyakorlás vár rám, több tanfolyam elvégzése áll előttem a jövőben: októberben indulnak az Ilcsi alaptanfolyamai, melyek részvétele után széleskörű kezeléseket végzek majd az összes termékeivel. Tavasszal egy professzionális sminktanfolyam vár rám, ahol az alkalmi, a menyasszonyi és az egyszerű nappali smink is terítékre kerül. A távolabbi jövőbe nem látok előre, de folyamatosan képzem magam a siker érdekében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése