2014. december 27., szombat

3 Dimenziós idővonal

Úgy érzem, eljött az ideje, hogy bemutassam itt is a "remekműveimet".
Mindenki azt gondolja, hogy milyen könnyű lehet egy szép szempillát összerakni, de sajnos a valóság mást mutat. Rengeteg gyakorlás kell ahhoz, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Én sokszor voltam magammal elégedetlen, még akkor is, amikor a vendégem teljesen oda volt meg vissza a végeredménytől. Magasra tettem mindig is a mércét. Lehet, hogy ez egyfajta rossz tulajdonságom is, de mindig próbálok a tökéletesre törekedni. A fotósorozatom szemléletesen megmutatja, hogy honnan indultam, és hol tartok most. Remélhetőleg még ennél is van feljebb.

Az első képen a szeptemberben elvégzett tanfolyam végeredménye látható. Nagyon jó oktatóm volt, mindenben segített, és bátran mernék a mai napig hozzáfordulni, ha bármilyen problémám van.
A többi kép pedig már az önállóan alkotott pillákat mutatja végig. Csemegézzetek, és ha figyeltek láthatjátok a fejlődést. Én látom :)
Timi első töltése
Lilla első pillája


Fanni első pillája
Újabb Lilla, újabb pilla



Timi második töltése

Lilla első töltése
Kincső első pillája
Orsi első pillája


Bianka első pillája
Timi harmadik töltése

Nóri első pillája


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése