2014. november 26., szerda

December

Végre eljött az én időm, az én hónapom. Imádom a karácsonyt, az egész decemberi hónapot. Sokaknak csak annyit jelent a december, hogy 24, 25, 26, és vége. Nekem sokkal több! 21.-én születtem, ez sem mellékes, de valamiért imádom az egész téli hangulatot, ami a decemberrel kezdődik. Nem csak a lakásban uralkodik el a hangulat, hanem tetőtől talpig felöltözve (mint egy Michelin baba), ahogy sétálgatsz az utcákon. A fények, a díszek, az utcai árusok, a forralt bor illata és még soroljam?
Oda vagyok mindenért, ami karácsony :)
November 10 körül kidíszítettem már a kis lakást :) Mindenki hülyének nézett a családban, de nem bánom, olyan rövid ez a hónap, próbáljuk meg egy kicsit meghosszabbítani. Egy hete a kozmetikát is telis-tele angyalkáztam :) 
Az ajándékozás öröme... szerintem mindenki tudja mire gondolok. Jó adni, jó kapni, de nem erről szól ez az ünnep, nem a tárgyakról, hanem az érzésekről. 
Boldog Karácsonyt!!! Nem hiába mondjuk mindannyian ezt egymásnak, hisz komolyan azt szeretnénk, ha boldogok lennénk együtt. De nem a tárgyak okozzák ezt a boldogságot, hanem épp ellenkezőleg, attól leszünk boldogok, ha a családdal, szeretteinkkel együtt ülünk az asztalnál, jókat beszélgetünk, nosztalgiázunk, gondolunk azokra, kik már nincsenek velünk. Nem szomorkodunk, csak mosolygunk ezen az ünnepen. Ez lenne a legfontosabb karácsonykor. Ne biggyesszük le szánkat, ha véletlenül olyas valamit kapnánk, ami nem tetszik. Keressük meg a pozitív oldalát mindennek. Kitől kaptuk? Mit érzünk iránta? Milyen megfontolásból kaphattuk? Biztosan szeretettel készítették, vagy vették! Apró butaságokkal ne rontsuk el a pillanatot! 

Ebből a megfontolásból szeretném felajánlani azoknak, akik nem tudják még, hogy mit vegyenek édesanyjuknak, nagymamájuknak, hogy nyugodtan lepjék meg őket, egy kozmetikai ajándékutalvánnyal, mindenki örül az olyan személyre szabott ajándéknak, amit akkor használ fel, amikor ideje engedi (kb. 3 hónapon belül), és arra ami jól esne neki. Szabadon eldönthető, ki milyen összegben szeretne ajándékozni, és az is választható, hogy mit ajándékozunk, de személyesen minden megbeszélhető, mielőtt döntenénk. Kényeztető masszázs, kis- vagy nagykezelés, testkezelés, smink, stb.
Az év végéig tartó diákkedvezményt is még fel tudjátok használni ;)
Jönnek az ünnepek, készülj fel egy jó sminkkel, vagy szép szempillával ;)

Előre is mindenkinek kívánok Kellemes Ünnepeket! Élvezzétek a Decembert!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése